051-3881-5201

مشاوره رایگان

051-3883-1179

ساعت کاری: 09:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر

مشهد، بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی

بین کوثر شمالی 24 و 26، پلاک 118، واحد یک

شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

تقویت آنتن موبایل

تقویت آنتن موبایل

تقویت آنتن موبایل

شرکت ارتباطات پیام موج با تجربه ای چندین ساله و بهرمندی از متخصصین مجرب و استفاده از معتبرترین برندهای مخابراتی به عنوان پیمانکار شرکت همراه اول خراسان و شرکت مخابرات استان، موفق به اجرای صدها پروژه بزرگ تقویت آنتن موبایل خانگی و فضای باز، انتقال خطوط ثابت و موبایل GSM  در فواصل چند ده کیلومتری، ایجاد پوشش و افزایش آنتن دهی موبایل روستاها، جاده ها، تونل ها، مراکز صنعتی و کارگاه های سد سازی و حفاری گردیده و مفتخر به دریافت تاییدیه و تشویق های متعدد از شرکت مخابرات، وزارت نیرو  و دیگر کارفرمایان دولتی و خصوصی می باشد و افتخار دارد که مشکل ضعف سیگنال و عدم آنتن دهی موبایل و قطع شدن ارتباط هنگام مکالمه با موبایل در نقاط کور و فاقد پوشش آنتن تلفن همراه  را با موفقیت برطرف کرده است.

دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل به دو شکل تقویت آنتن موبایل خانگی یا INDOOR  جهت تقویت آنتن موبایل منازل، برجهای تجاری و مسکونی، هتلها، مراکز تجاری و پاساژها، طبقات منفی ساختمانها، پارکینگهای سرپوشیده، سالنهای ورزشی و زیبایی و تقویت آنتن موبایل فضای باز یا   OUTDOOR جهت تقویت آنتن معادن، سدها، روستاها، سوله های صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه های نفت و گاز، باغات، ویلاها و تمامی نقاط خارج از شهر و فاقد آنتن دهی تلفن همراه، موجود و قابل نصب و راه اندازی می باشد.

تقویت کننده آنتن موبایل یا بوستر موبایل با دریافت سیگنال آنتن موبایل در بهترین و پرقدرت ترین نقطه ساختمان، سیگنال ورودی از دکل مخابراتی(BTS موبایل) را تقویت نموده و با ارسال سیگنال تقویت شده در محیط، پوشش مناسب،پشتیبانی از تمامی اپراتورهای فعال شبکه تلفن همراه کشور کیفیت مکالمه مطلوب و پایدار را برای تمامی گوشی های موبایل بدون هیچ محدودیتی فراهم می نماید.

با نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل، مشکلات بوجود آمده در زمان عدم پوشش سیگنال تلفن همراه مانند خطا در برقراری تماس، ریزش آنتن حین مکالمه، مکالمه ناپایدار و وقطع شدن تماس ها هنگام صحبت کردن به طور کامل رفع می گردد.

تقویت آنتن  تلفن همراه در مناطق شهری: (تقویت آنتن موبایل خانگی)

مناطق INDOOR داخل شهر:

مشکلات آنتن دهی موبایل در مناطق شهری به چند دسته تقسیم شده و به راحتی و پس از نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل (بوستر موبایل) قابل برطرف شدن می باشد.

عدم آنتن دهی موبایل در طبقات منفی ساختمانها:

طبقات منفی و همکف ساختمانها، شامل پارکینگها، طبقات پایین مجتمع های تجاری و اداری،سالنهای ورزشی و زیبایی، کارگاه ها و دیگر نقاطی که پایین تر از سطح زمین و متراژها و مساحت های مختلف قرار گرفته اند:

در این حالت  چون محل مورد  نظر کاملا در نقطه کور آنتن دهی بوده و یا سیگنال بسیار ضعیفی به آن محل می رسد، امکان شماره گیری وجود ندارد و یا  بعد از چندین تماس ناموفق ، ارتباط بلافاصله قطع میگردد و یا ارتباط با کیفیت پایین صورت گیرد که برای تمامی اپراتورها میتوان با با نصب تجهیزات تقویت کننده موبایل و گرفتن یک نمونه سیگنال آن را تقویت و در نقاط مورد نظر، پخش نمود.  با نصب این تجهیزات مشکلات عدم آنتن دهی و ضعف سیگنال به صورت کلی رفع می شود.

عدم آنتن دهی موبایل در برجهای مرتفع و طبقات بالای ساختمانها:

در ساختمانهای مرتفع، برجهای مسکونی و تجاری و مناطقی که در ارتفاعات قرار دارند، ممکن است با وجود پر بودن آنتن روی گوشی ها، قوی بودن سیگنال و نزدیکی به دکل های متعدد فرستنده موبایل، در هنگام مکالمه مشکل وجود داشته باشد. اصطلاحا به آن “آنتن کاذب” گفته می شود و تماسهای ناموفق و خطای شبکه هنگام برقرای تماس، موجب مکالمه ناپایدار و بدون ثبات برای انسان می شود.

این اتفاق  بدلیل هم راستا شدن و گاها” بالاتر رفتن از ارتفاع دکل های موبایل (BTS)، مشاهده می شود. در طبقات فوق، مشکل،  عدم وجود سیگنال نمی باشد و بالعکس، بدلیل وجود دکلهای فرستنده موبایل، شدت ورود سیگنال از BTS های همجوار در منطقه،  پدیده PING PONG    و عدم اجرای صحیح HAND OVER بین BTSها  این مشکل را بوجود می آورد.

 شرکت ارتباطات پیام موج  با راه کارهای تخصصی و انحصاری خود، اقدام به اعزام کارشناسی، بررسی محل، اندازه گیری سیگنال موجود در منطقه و تقویت آنتن موبایل در برجها و طبقات مرتفع ساختمانها می نماید.

 دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل به سه دسته تک باند (تقویت باند فرکانسی 900 مگاهرتز) دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند (تقویت کننده باند فرکانسی 900 و 1800 مگاهرتز) و تقویت کننده آنتن موبایل سه باند (تقویت هر سه باند فرکانسی 900،1800 و 2100 مگاهرتز3g) تقسیم می شود و در هر منطقه بایستی بسته به باند فرکانسی BTS محل، مناسب ترین دستگاه را انتخاب و نصب نمود. امروزه در بیشتر مناطق شهری، شبکه موبایل بر روی دو باند فرکانسی 900 و 1800 مگاهرتز فعالیت می نماید و به منظور کیفیت مکالمه مطلوب باید از سیستم تقویت کننده موبایل دو باند استفاده نمود.  برای استفاده از 3g و اینترنت پر سرعت بایستی دستگاه سه باند با قابلیت پشتیبانی از تمامی باندهای فرکانسی موبایل نصب گردد  تا کیفیت مکالمه و انتقال داده به صورت همزمان و با بهترین کیفیت فراهم گردد..

 تقویت آنتن موبایل در نقاط خارج از شهر و فضای باز:

مشکلات آنتن دهی موبایل در نقاط خارج از شهر و فضاهای وسیع و باز به دلیل عوامل طبیعی مانند وجود مانع بین سایت و دکل مخابراتی، کوه ها، واقع شدن در دره، فاصله بسیار زیاد از BTS، بوجود می آید و با نصب و راه اندازی سایت رپیتر (تکرارکننده سیگنال تلفن همراه) به راحتی قابل برطرف شدن می باشد.  در محیط های باز خارج از شهر، مهمترین مشکل ضعف و یا عدم سیگنال می باشد. از آنجاییکه نصب BTS مستلزم هزینه های بسیار گزاف و غیر اقتصادی می باشد، بهترین و مناسب ترین روش، استفاده از دستگاه ریپیتر موبایل OUTDOOR یا تقویت کننده آنتن موبایل با توان خروجی بالا جهت پوشش سیگنال موبایل و افزایش آنتن دهی در وسعت و متراژهای چند ده هزار متر می باشد.

 البته ضعف سیگنال موبایل میتواند تحت تاثیر یک کوه و یا تپه و یا حتی به علت دی مکس  ایجاد شده برای BTS بوجود آید. موقعیت هایی که یک روستا , یک مزرعه , تونل , سکوی نفتی , سایت های ساخت و ساز , معدن و یا حتی یک ساختمان اداری در یک نیروگاه در خارج از شهر را شامل شود. راه حل افزایش آنتن دهی موبایل در این گونه مناطق توسط سیستم های  تکرار کننده موبایل یا ریپیتر با توان  حداقل 1 وات و حداکثر 20 وات صورت میپذیرد که بسته به موقعیت، سیگنال دریافتی، زاویه دریافت و ارسال آنتن، وسعت پوشش و میزان آنتن دهی متغیر است. برای راه اندازی سایت رپیتر موبایل در این گونه مناطق نیاز به زیر ساخت های اضافه دیگری نیز هست که به عنوان مثال میتوان به نصب دکل آنتن دریافت و ارسال ,تامین منبع برق , سیستم گراندینگ و اجرای چاه ارت  و اجرای فونداسیون دکل اشاره کرد.

سیستمهای رپیتر موبایل OUTDOOR در انواع مختلف به صورت باند سلکتیو (Band selective GSM repeater) به منظور استفاده از یک اپراتور خاص جهت تقویت آنتن دهی ایرانسل، همراه اول یا موبایل روستایی با قابلیت محدود کردن کانالهای همان اپراتور،  کانال سلکتیو (Channel Selective GSM repeater) جهت تقویت یک یا چند کانال به خصوص از یک BTS مشخص، ریپیتر فرکانس شیفتینگ (Frequency shifting GSM repeater) به منظور تقویت و افزایش آنتن دهی موبایل در مناطقی که اختلاف بین زاویه ارسال و دریافت کم می باشد و ریپیتر واید باند (Wide Band GSM Repeater)  جهت تقویت آنتن موبایل و ایجاد پوشش سیگنال تلفن همراه برای تمامی اپراتورها بدون هیچ محدودیتی با توانهای مختلف قابل نصب و اجرا می باشد.

 این سیستمها قابلیت نصب در مناطق بیابانی و کوهستانی، کانکس ها، سکوهای نفتی و دریایی و و تمامی نقاط کور و فاقد سیگنال تلفن همراه را دارا می باشد.

شرکت ارتباطات پیام موج  با اجرای صدها پروژه تقویت آنتن موبایل در نقاط خارج از شهر شامل روستاها، پوشش سیگنال موبایل تونلها، جاده ها، تامین و تقویت پوشش موبایل کارگاه های سد سازی و عمرانی به عنوان پیمانکار شرکت مخابرات با بهترین تجربه و سابقه در زمینه سیستمهای تقویت کننده سیگنال موبایل، آماده اعزام کارشناس، بررسی پارامترهای مختلف، ارائه طرح عملی و مناسب، تهیه تجهیزات و نصب و راه اندازی سایت تقویت آنتن موبایل از صفر تا صد می باشد

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.